Zezemeze Arkadaşlar bu haftada nst de sancı çıkmaması normal mi? Değilse ne yapmalıyım normal doğum istiyorum da.
Nhr682 Zezemeze Benim sancım var ama bebek yukarıda çok değişik bir durum. Sizin karnınız indi mi bebek doğum kanalına yerleşti mi yani🤗
Nltka Ay bende de sancı çıkıyor hissetmiyorum 😓 32 haftadan beri hatta . Sancı hissetmediğim için açılmada olmuyor 0 açıklık . 38+0 Benimde
Ayse458 Benımde 38 haftalık sancı hıc cıkmıyor bebek de ters oldugu ıcın persembe sezeryan olacagım ☺️
Nltka Zezemeze yani şimdi yanlış bilgilendirme vermiyim kimse demedi ama nstde sancılarıma bakıp doğum sancısı çekiyorsun diyorlar ama hiç hissetmiyorum açıklığıma bakıyorlar açıklık yok 🤔 hissetmediğim için açılmıyor gibi geldi tamamen kendi düşüncem uyduruyorda olabilirim . Sonuç olarak doğmuyor yani
Nurak Zezemeze canım ben hurma yiyorum evde sürekli hareket halindeyim gelmiyo kizcem malesef suniden de cok korkuyom ya dışarı da çıkamıyoruz yürümeye malesef
Nhr682 Zezemeze Ne güzell işte az sabıııro 🤗Hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli bir şekilde gelsin miniğiniz 🤗
Zehramomm 37 olduk haftaya gelir inşallah hemen doğsun çok sabırsızlanmaya başladım sancı hissetmiyorum ama regl gibi çok fazla ağrım oluyo açılma falan oluyodur inşallah diye dua ediyorum bakalım 2 gün sonra gidicem doktora
Zezemeze Zehramomm bende sancı yok açılma var mı öğrenemedim doktor çıkmıştı bi daha da hastaneye gitmek istemiyorum bu ortamda açıkçası. Doğumda giderim inşallah.