Duyguaydin81 En son 15+1 de gittim kontrole şimdide 20+3 te gitmek istiyorum ama kararsız kaldım doktorum kızarmı edermi diye ne yapcağımı bilemedim varmı benim gibi olan?
Sedacntzblkn Duyguaydin81 bir sorun olacağını bende düşünmüyorum ama doktorum her muaneye zamanında gelmemin daha iyi olacağını ısrarla söylüyor aksatmayın hem sizin için hem bebişiniz için her dört haftada bir farklı testler farklı şeyler isteyebiliyorlar ☺️
morsunbul95 Duyguaydin81 ben 3 aylik hamilelikden sonra ay da 1 kere gidiyorum siz 4 aylık olmuşsunuz ayrıca Dr bunu sorun etmez araya fazla zaman girmiyor cunku
Duyguaydin81 YagmrK Sedacntzblkn morsunbul95 inşAllah dediğiniz gibi olur kızlar gerçi eldiven falan takmayı düşünüyorum her ihtimale karşı taksiyle gidip taksiyle gelicem zaten ilk gebeliğim insan merak ediyor gidişatı iyimi değilmi diye şu virüs beynimi allak bullak etti maleseff
Sedacntzblkn Duyguaydin81 beni de mafetti içim içimi yiyor kafaya takmamaya çalışıyorum ilk gebeliğim ama inşallah çabucak atlatırız bugünleri :(
YagmrK Duyguaydin81 ben bugün sağlık ocağına mecbur gittim aşım vardı çünkü maske eldiven taktım gelinceye banyoda hepsini çıkarıp makineye attım yıkanıyor mecburi çıkma illaki oluyor 😷
Duyguaydin81 YagmrK mecburi gidiliyor işte canım birde ilk gebelikte insan tedirgin meraklı oluyor haliyle