Ay_se1334 canım bn bugün 37 hafta oldum bi kaç gündür ishalim ve alt karin agrım oluyodu tabi bugünde vardi nstde agrim olduğunu gördü doktor normal dedi yani ishalin karin agrin bel sırt agrım varsa kontrole git derim ayrıca vajinal kistimjn olduğunu öğrendim bugün dışardan bakılınca fark ediliodu alt muayenede gördü doktorum acikligim falanda yoktu ama ağrılara devam bunlardan anlayabilirsin canım