yagmur2019 MFA hiç korkulacak bişey değil gerçekten kızlar korkmayın ben geçen salı oldum ve hiç acımadı kendinizi şartlamayın
AsenaArda MFA Ben şuan 39 +4 günlüğüm 2 defa çatı muayenesi oldum, burdan okuduğumda çok korktum ama korkulacak birşey değilmiş, hiç ağrım felan olmadı
Aycalyaa MFA o kadar canım tatlıdır ki ama bir haftada iki kez çatı muayenesi oldum birisi ilk kez 38+5 di diğeri bugün 39 da oldu burdan okuduğum kadarıyla o kadar cok korkmuştum ki ama kendini sıkmayınca pek acimiyo bence