Annem-22 olacagı varda oluyor emınol ne yaparsan yap. Ama tavsıyeler verebılırım 20 gunluk lohusayım normal dogum yaptım ama baya zor oldu bebegım başı basmadı aşagı ınmedı 5-6 daat ıkındım sancı cektım ama normal dogurdum.yürüyüş hurma son hafta adaçayı ve borgurtlen çayı.squat hareket evde kendı yapacagınız hafıf egzesızler