Kızlar bildiklerinizi paylaşin benimle lütfen 😔
13 ocakta kürtaj oldum 11 haftalik
10 Mart da adet gördüm (60gün)
femara kullandik bu ay yumurtlama 21 mm çatlamak üzere dedi dr bana bugun adetimin 13 günü çatlamasi için kür önerin nolur? İğne olmak istemiyorum ve rahim duvari çok ince 😥 0,81 mm dufaston başladim bugun Kızlar dua edin nolur Yeniden Anne olmak istiyorum 😥🙏