Fatma66 Gebeliğin 1. Trimestırında makyaj pamuğunu dolduracak koyu renkli kanaması olan var mı bu durum normal mi? yaşayanlar, bilgisi olanlar önerilerinize bilginize ihtiyacım var ilk gebeliğim doktor sıkıntısı çekiyorum. Bilgi almak istiyorum.
Evita Fatma66 yaşamadım ama olursa hemen acile gitmen gerekiyor demişti dr. Şu an aciller sıkıntılı karantina olmadığına emin olduğun bir acil varsa oraya git yoksa dr una git ki ultrasonla bakıp nolmuş anlamaları gerekiyor. Bir sorun olabiliyor da olmayabiliyor da…
DamlaNur29 Fatma66 yat dinlen canım imkanin varsa doktora git ilaç verir inşallah bebegini kucagına sağlıklı şekilde alırsın bütün hamişlerin başına🙏❤
Buse3412 Fatma66 yat kalkma o inşAllah yerleşme kanamasıdır sakın kolunu yükseğe kaldırma ağır kaldırma
Buse3412 Fatma66 “Yâ tâmmu fela tesıfül elsünü külle künhi celâlihi ve mülkihi veizzih.Yâ Tammü” bunu oku 7 kere her gün
Fatma66 Pelo_00 KKTC de yaşıyorum köyünde sağlık ocağı kapalı randevum 3 gün var aradım durumu belirttim doktora ameliyatı olduğunu belirtti endişeliyim
brnr09 Fatma66 bende hafif kahverengi lekelenmeler oluyordu o haftalarda ama doktora görünmenizde fayda var