Hanımlar 10 haftalık gebeyım kabızdım bugun afedersınız ishale döndü. karnım çok kötü. enfeksıyon olabılır mı doktoruma haber vermelı mıyım? yoksa vucut degesi malum hormonlar şaşıyor ondan olabilir mi? başına gelen varmı ne yersem düzelir? ateşim falan hiç yok. kayısıyı cok yedım o yapmış olabılır mı? çok soru olmuş kusura bakmayın yardımcı olursanız çokkkk sevınırım