AtaMommy sehergunduz sadece ilk 3 ay değil uzanmak iyi değil bebek kordondan kopabilir istemsiz diye bişey yok uzanmayacaksınız gerekirse sandalye koyup çıkın
elif00000 sehergunduz uzanmayın lütfen! Gebeler için böyle şeyler tehlikeli lütfen başkasından yardım isteyin yalnizsaniz da almayın