HaticeKbraimek Doğuma eşimin de girmesini istiyorum acaba orda alıyorlar mı? Orda Doğum yapanlar yazabilir mi?
Yasminn NeslihanPiaAbac normal yada sezeryan fark ediyor mu ikisine de alıyorlar mı bazı hastaneler sezeryanda almıyor da
HaticeKbraimek Hlyfrz 34 haftalığız ben sonradan Hüseyin hocaya gelmeye başladım çok memnunuz 😊 siz kaç haftalıksınız
deletedmom33 Bende orda doğum paketi almak istemiştim ama bi muayene ücreti 125tl civarında keşke herkesin maddi durumu elverişli olsa
Hlyfrz HaticeKbraimek oy az kalmis size 🤗 ben 26. Haftama yeni girdim 12. Haftadan beri huseyin hocaylayim cok memnunum umarim normal dogum yapariz 🤗
HaticeKbraimek Hlyfrz evet Şafak sayıyorum artık son zamanlar geçmiyo😁 amin inşallah siz de sağ Salim kucağınıza alırsınız 😊
Yasminn Kızlar bende Hüseyin hocaya gidiyorum nst ye nezaman almaya başlıyor bide çatı muayenesi kaçıncı haftada yapıyor bilen var mı
NeslihanPiaAbac Yasminn biz hep normal diye yola devam ettiğimiz için sezaryeni sormadım ama haftaya gidicem onuda sorarım bende merak ettim şimdi süprizde yapabilir bizimki de
Yasminn NeslihanPiaAbac bende normal istiyorum inşallahta dediğiniz gibi son anda duruma göre değişirse diye merak ettim ben daha doğumla ilgili hiç konuşmadım Hüseyin hocada hiç bişey demiyor o konuda