Rabiaaydin ben muhasebeciyim: personeller icin basvuru yaptım bugün. iki kere 170le görüştüm 1 kere de işkurla. 2 tanesi sıkıntı olmaz dedi ama mantık olarak bakılınca son 90 gün calısmıs olmamız lazım, bu kısa ödeneği alırsak 0 gün gözükücek cünkü prim ödenmiycek. o yüzden ben kendi adıma basvuru yapmadım 32de calısamaz alıcam. calısamaz aldıktan sonra zaten sigortamız yatmıyo raporlu oluyoruz ya o yüzden