Susam88 Merhaba arkadaşlar çevremden cok duyuyorum şeker yüklemesini kabul eden annelerde var kabul etmeyen anneler de sizler ne yaptınız
Aysegulyeter Susam88 ben yaptirdim cnm hic bir sorun sknti olmuyor. Hatta gebelik sekeri dogum seklini bile degistirebiliyormus. Doktorum kesinlikle yaptirmami soyledi bende yaptirdim en azindan icim rahat sekerim yok diye.
Gokser Susam88 bu konuyla ilgili çok tartışma oldu forumda, daha önce de uzunca yazmıştım neden yaptırılmasının gerekli olduğunu düşündüğümü… kısacası, ben yaptırdım ve hiç bir sorun olmadı çok şükür. Ve herkese de yaptırmasını tavsiye ediyorum.
drn5410 Susam88 bende 2 hafta sonra yaptıracağım doktorum yapmamız gerektiğini söyledi ki önemli de bir mevzu sanırım
Nur444 Susam88 ben daha bugün oldum üstelik iki kez ve maalesef şeker çıktı . Dr erken öğrenmemiz bizim için iyi çünkü bebeğin gözüne veya böbreğine zarar veriyormuş yada erken doğum
Susam88 Arkadasım ben yaptırmadım bebekte şeker hstalığı oluyormus falan dedi ne bileyim insanın aklı karısıyor işte