Lsbebisim aynen bende öyle düşündüm sonradan hadi pişik filan olursa diye once kullanayım tecrube edeyim diye ama hani markada karar versem en azından 1 numara alır koyardım ama geçen bi arkadas çocuğun kilosuna bağlı dedi.. hani bazileri 2den başlıyormuş ☺️ O yüzden tekrar kararsız kaldım… ama herhalde ucuzdan baslayacam sana/size tavsiye olsun gecen bi anne yazmıştı en pahalı bezi almış pişik olmuş diğer bi pahalı bezi daha almış onuda cilt Kabul etmemiş pişik olmuş yanı en sonunda Bİm de mi demişti yalan olmasın en ucuzu aldim dedi çocuğun cildi kabul etti dedi. O yüzden belki ucuzdan başlamakta mantıklı olabilir… bende en pahalı en kalitesinden diyorum ama bez çok giden birsey olduğu icin 🤷🏻♀️