Bugün gttim 40+1 olduk poliklinikler kapalı zaten Çoğunlukla, araştırmaya gidiyorum ben koskoca kadın doğum polikliniğine 3tane doktor vardı 2 si normal birisi riskli gebeliğe bakıyordu, hastane boştu ve önlemli gördüm muayine sırası beklerken hasta hariç kimseyi almadılar bekleme salonuna, 40 hafta doldugu için çarşamba tekrar çağırdı beni ama bukez acilden giriş yapmamı söyledi, ziyaretçi yasak, refakatci 1 kişiye izin varmış oda mecburi olmadığı müddetçe refakatçi değişimi de yok bu şekildeydi