Mm1507 Celestone iğne yapıldı 11 martta 12saat arayla birer kez 22marttada iki iğne aynı anda vuruldu yanı toplamda dört tane ama sanki bugün çok ateşim varmış gibi hissediyorum yanaklarım kızardı sizce normal midir haftamız 36+2
Annebebek38 Mm1507 3 gün önce bende 2 doz oldum cnm 12 saat arayla bendede aynı şekilde oldu yan etkisi malesef oluyomuş birde dikkat et bağışıklığı düşürüyo demişlerdi bana
Mm1507 Annebebek38 hımm doktorun gerek duyarsa sana da iki doz daha iğne verecek öyleyse neyseki yan etkiymiş demekki ateşim falan geçti
Annebebek38 Mm1507 bilemiyorum cnm sudanlık 2 doz yeterli dedi kontrole de gitmeyecegim korkuyorum salgından dolayi
Mm1507 Annebebek38 valla bende korkuyorum ama gitmesem ertelememde olmaz erteleyecek zamanımız kalmadı bide her hafta gel dedi erken doğum riskim de vardı o yüzden sürekli takip ediyor bu hafta cuma tekrar gidicem gün verir belki dogum icin