dilek12 bende post açmıştım ama kimse cevap vermedi. Üstelik çok endişelenmiştim internetteki yorumlar faciaydı çok korkmuştum ama iyiki başlamışım diyorum hem bu durumlardan dolayı da çok iyi oldu geçen gittim hastane boştu. Benim korkum erken doğum çünkü 33 haftadan önce doğum yaptırmıyolarmış inşallah olmaz 😔 kızım düşük tehlikesiyle hep yattım sonra düşük yaptım bi tanesini ondan korkuyorum