nisan-23 10 aydır deniyorum benim bi oğlum var 10 yaşında o çok istediği için çıktım bu yola artık geçen ayda olmayınca bıraktım tamamen bu ay adetimin geçiktiğinide inanın atlamışım bu vahim olaylara kendimi okadar kaptırmışımki .. benim yaşım 35 ben ona verfim olmamasını özel hiç birşey yapmadım yumurtlama dönemlerini çok takip ettim hiç olmadı yani bu ay gerçekten beklemiyordum bi zamanı vardı demekki rabbim isteyen herkese versin ben daha inanamıyorum yarın kan tahlili yaptırcam …on ay boyunca bu testi o kadar çok negatif gördümki nasip işte…