Mucizem7 mom101 valla canm.bende bi kez yasamstim. Dişlerimi sürekli fircaladim ve agriyan yere karanfil koymuştum.inan baya çektim ama sonra kendi kendine geçti bende anlamadim😁😊ya aslında parol içebilirsin demişti doktorum ama ben içmemiştim.
aysglckr mom101 bende çok çektim doktorun verdiği ilaçta hiç etki etmemişti, karanfil yağı yada karanfili uzunca süre kaynat acısı çıksın sonra ağzında uzunca bi süre gargara yap çabuvak geçiriyo
ZhraB mom101 ztn bi hamilelik bir dis gitmesş demktr bnmde dolgular dustu en sonda kırıldı dism allahtan kanal tedavisi yaptm