15 haftalık gebeyim ikili testin sonucunda bi sıkıntı çıkmadı ama üçlü ve dörtlü tarama testini yaptırmam gerektiğini söyledi devletteki doktorum bende bu virüsten dolayı hastaneye gidip yaptırma konusunda endişe duyuyorum özeldeki doktorum da malesef bu süreçte çalışmıyor ne yapmamı önerirsiniz birde tetanoz aşısı da olmam gerek kafam çok karışık yardım lütfen.