Zezemeze Bugün doktora bebek doğum kanalına girmiş mi diye sordum bebek çatıda dedi. Hissedersin zaten ilerlerse dedi. Ne demek istediğini anlayan var mı? Doğum kanalına girmiş mi girmemiş mi? 38+0 ız.
taslan Dogum pozisyonunu almis demek. Yani kafasi vajinaya yerlesmis ayaklari gogusunde kafasi asagida pozisyonda
Zezemeze Seygar vajinamda baskı oluyor ittiriyor sanki öyle anlıyorum. Bi de aşırı derecede sık tuvalete çıkıyorum artık.