Canım panik yapma bence ben 4 haftalık gebeylen doktora gittim yani test pozitif çıktımertesi gün hemen kan tahliline gitmiştim. Doktorum 4 +2 gebesin dedi . Mesanen dolu mu dedi idrar var mı dedi bne önce bi anlamadm sora kontrollere gelirken mutlaka idrarlı gel dedi meğersem mesane dolu olunca kese daha rahat görünürmüş. Sonra gel bi bakalıım ulturasondan dedi keseyi göremedi ama normal 5-6 haftadan sora mesane dolu olduğunda kese gözükür dedi. Sen de mesanen dolu 6. Haftanda bi baktır bence korkulcak bişey yok çünkü çok erken daha