Yarın diye bildiğim Randevum bugundu Gittim 35haftalık bebeğim 2250gram Boyu uzun iyi dedi ama Bebek iki hafta geriden geliyor ve zayıf dedi şimdi bile doğsa küvese bile gerek yok dedi ama Hala kafası yukarıda duruşu ters dedi 10gün sonraya Kontorol verdi Eğerki ters dönmezse o zaman 36haftalık olmuş olucam bebek daha ters dönmezmiş çok çok zormuş düşünün çok düşük bi ihtimal geldiğinde dönmezse sezaryan için gün vericem dedi sizce ters dönermi o zamana kadar ne yapmam gerekirmi internette yok sıcak tutulması müzik dinletmek gibi tavsiyelerde bulunmuşlar siz ne öneriyorsunuz normal doğum çok istiyorum 😔😔