damla_25 24 haftalık hamileyim bebegim 2 gündür hareket etmiyor cok hareketliydi şimdiye kadar hollandada yaşıyorum doktorada gidemiyorum virüs yüzünden ebe doktorum da izine ayrılmış ne yapacagımı bilmiyorum sizce normal mi cok kötüyüm
Minik_mucizemm damla_25 minik minik hareket ediyordur siz his etmeye bilirsiniz kötü şey düşünmeyin annesi ben 31 haftalığım gündüzleri hiç oynamaz ama gece uyutmaz 🤗
Fidan3594 damla_25 bende o haftalarda 2 gün hissetmedim canım arkasını dönebiliyormuş ama sonra düzeldi
Xanum damla_25 pozisyon degistirmisdir ondan hiss etmiyorsundur) bendede o haftalarda ayni durumu yasamistim)
Wonderanne damla_25 bazen olabiliyor merak etme daha hafta küçük 27 28den sonra düzene girer bazen çok hareketli bazen çok sakin olabilir başlarda
Loresima3 Canım çok normal, aynı haftalarda 3 gün hareket etmedi bebeğim. Kafayı yiyordum. O kadar çok aynı haftalarda bunu yaşayan var ki :) içini ferah tut
Loresima3 damla_25 sakın yapma ben de aynı hatayı yapıp kendimi harap ettim 3 gün boyunca 😊 aynı haftalarda bu hep yazılıyor nedense
Damlapilatin Loresima3 iyi bari bende 22. Haftaligim bu zamanlarda hareket etmezse panik yapmayayim malum hemen doktora da koşamiyoruz
Asel21 damla_25 canm çok normal bnde bi kaç gün sonra 25′ci haftama gireceğim. Miniklerim her gün hareketli olmuyor iki gün hareket ediyorsa bi gün etmiyor bi kaç günde etmemiş olabiliyor.
Minik_mucizemm damla_25 büyüyünce çok his edersin annesi üzülme sol tarafına uzan çikolata veya soğuk su içerseniz uzanın his edersiniz inşallah rabbim kucağınıza almayı nasip etsin ❣️
miyendizhanim damla_25 bende 24 haftalığım iki gündür çok az hissediyorum ama normalmiş. İnsan üzülüyor valla ☹