hhb53 Dr’unun numarası var ise arayabilir ya da mesj atıp muayene etmeye devam ediyorsa tedbirli bir şekilde gidebilirsin. Benim de cuma günü kontrolüm vardı doktoruma mesj attım muayene ediyor musunuz bir de kullandğım ilaçlar bugün bitiyor nasıl yapacağız dye sordum. hayır dedi sizde bu süreçte gelmeyin dedi ilaçları eczaneden alın dedi reçetesiz alacağız. Ne zaman doktorum muayene etmeye başlarsa o zaman gideceğim bir de şeker yüklemesi yapılacaktı o da kaldı ne zaman gidersek o zaman yapılacak