Korkulacak birşey yok çok kolay oluyor sezeryan ve benim riskli olmasına rağmen korkmuyorum sadece normal doğuma göre daha fazla dikkat etmen gerekiyor 3 ay bir çaydanlık sürahi dahi kaldırmadım benimle beraber doğum yapan arkadaşlarım var dikkat etmediler ameliyat yerlerinde ağrıları oldu çok şükür iyiyim sizde dikkat edin kendinizi koruyon