[silindi] ne güzel bilgilendirmişsiniz çok haklısınız . Ben medipol koşuyolu hastanesine geldim önceden de çamlıca medipole gidiyordum ama memnun kalmadım. İstanbul anadolu yakasında oturuyorum Vae mı prof doktor? Belkide cuma deseydi almamız gerek anne risk altında kürtaja girebilirdim..çok üzdü beni bu durum kaç gündür dış gebelik diye üzüldüm durdum. Peki bebeği sonradan nasıl oldu sağlık durumu?