Kavrlms16 Fadime56 git canim her gidisimzde farklı şeylere bakılıyo ben geçen gittiğimde bebeğimin geri olduğunu ve rahimde hunileşme olduğunu gördüler bi şikayetimde yoktu ihmale gelmez tedbirini al git Lütfen
Siibeell Fadime56 benimde 8 nisanda tetonoz aşısı 9 nisanda doktor kontrolüm var artık saglık ocagınıda hastaneyide arayıp sorucam ona göre gidicem
Siibeell Fadime56 bugün aşı olan bi srkadaşım saglık ocagına kimseyi almıyolsr hamileyim aşı oluvam dedim öylelikle girdim dedi hemşireyi srıcam bende srtık ne derse ona göre gidicem