Merhaba arkadaşlar gebelikte 9. Haftanın içine girdim ancak kabızlık sorunu yaşıyorum bu beni biraz tedirgin ediyor. Sanırım bana şişkinlik ve rahat nefes alamama olarak geri dönüyor. Normal mi tam kestiremiyorum ama aranızda böyle durumla karşılaşan var mıdır? 🙄