[silindi] Kese var ama bebek yok 7 haftalık kalp atışını duymak istedik bebek oluşmamış:( 2 hafta snra tekrar bakıcaklar oluşmazsa ilaçlarla düşürülcekmiş başına gelen oldumu nolur yardımcı olun
Smskr0000 [silindi] bazen 8. Haftada bebek görünebiliyor canım başka bir hastaneye daha git bol bol dua et
Faray [silindi] evet benim başıma gelmişti 7. hafta kalbi atmadı bekledik biraz daha yine atmadı, lokal anesteziyle kürtaj oldum. Bir yıl sonra da tekrar hamile kaldım. Süreç yıpratıcı ama ben mukadderat deyip teslim olmuştum daha rahat karşıladım.
Tuqceee33 @1#8219307 benim de başıma geldi 8. haftalıkken kürtaj olmak zorunda kaldım😔 çok bir süreç gerçekten Allahım sabırlar versin hepimize tez zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah🌸