Akhyls Ankara anneleri merhabalar . 12 hafta gebeyim daha takibe başlamadım.. hamgi hastanede takip oluyorsunuz? doktor öneriniz var mı? Numune hastanesini önerir misiniz?
Bgmbgm Akhyls koru hastanesi Hüseyin beye çok iyi diolar benim arkadaşımda ilk bebeğini Hüseyin beye yaptırdı ikincidede ona gidiodu Hüseyin bey e
elif0690 Akhyls Bnde medical parka gdyrum.Cok iyi bir hastane..Ve cok tatli bir foktrum var.Devlet dsnyosan gataya da bkmlsin ksnlkle..
deletedmom02 Numuneye kesinlikle önermiyorum, başlarda bende oraya gitmiştim randevulu olsan bile hiç önemli değil saatinde almıyorlar, ayrıca doğum zamanı başka hastaneye gönderdiklerini duymuştum. Keçiören araştırmaya baslayabilirsiniz
NeslihanPiaAbac Akhyls evet çok memnunum doktorum bilgilendiren destek olan çok ilgili ekibi de çok ilgili
alpber NeslihanPiaAbac bende kudret hocaya gidiyorum bende çok memnunum o yüzden merak ettim teşekkür ederim
Yesimcalta Ben acıbadem hastanesine gidiyorum doktorum Sarp Özcan. Kesinlikle çok memnunum tavsiye ederim.