Canım haddime değil ama ben eğer çocuk dusunuyorsam olmadıysa hiç denemezdim ortalığın durulmasını beklerdim çünkü hamilelikte insanın psikolojisi aşırı bozuluyor bir de bu vakalar iyice can sıkıcı olabilir benim doğuma kaldı üç hafta ama hiç sevinemiyorum ilerisini goremiyorum ne olacak ne bitecek belirsizlik beni kahrediyor esimde görevde