Emine_43 Hamileliğin ilk haftalarinda karin ağrısı yasaya. Varmi ben suan 6-1 hastalığım lutfen basina gelen yazsin
Deletedmom137 Emine_43 çok normal canım bebek yerleşiyor adet sancılarına benzer karın ve kasık ağrıların olabilir
Betuul12 Emine_43 korkma canım benim çok normal ama kendini yormamaya çalış karnın ağrıdığında uzan ve ayaklarının altına minder koy ağrın azalıyorsa problem yok demektir 🤗
Sare34 Bende 5 haftalık hamileyim ama 5 haftadır sadece kasık ağrısı çekiyorum ve çok kötü bi ağrı artık bazen bebeğime bişeymi oldu diye tereddüt ediyorum😐
Deletedmom137 Emine_43 kuzum geçiyor bi süre sonra sen ağır iş yapma dinlen sadece kanaman lekelenmen olursa doktoruna git mutlaka
Tugceecikk Emine_43 benim ilk haftalarda çoktu 6+3 üm bu hafta azaldı ama bazen bi ağrı giriyo anlık sanki söküldü bişey içimden çok korkyrm sonra geçiyo