Minikkurbagam Merhabalar, 10+4 günlük hamileyim. Normalde sabahları ve akşamları bulantım olurdu ama hiç kusmazdım. Son 4-5 gündür sabahları özellikle kusuyorum ve midem sürekli bulanıyor. Hafta ilerledikçe geçer diyolardı ama sizce normal mi böyle olmam?
Ftmkrdgn Minikkurbagam yine gec baslamis benimki 6. Haftada basladi suan 11 haftadayim omrumden omur gitti bulanti kusmalarim yuzunden cok normal halende geçmedi
leyla25 Minikkurbagam normal benimde öyle başlamıştı 19. haftama kadar sürdü ilaç kullandım tabii çunku katlanılması imkansızdı vucudum cok susuz kaldı kum dokmeye başladım. Şimdi 21.haftamdayım daha iyiyim arada yine bulantı gelıyor ama benı zorlamıyor 🙏🏼
defnemila Minikkurbagam Gebelik süresince bulantı ve kusma kadar normal bir şey yoktur sanırım. Aa tabi kimiside olmaz hiç onlar allahın sevgili kulu🙄 Yani haftaları düzenli ve ya düzensiz olabilir bir gün var ken ertesi gün hiç bir şey olmayabilir hepsi normal maalesef
Minikkurbagam defnemila normal mutlaka ama ben zamanla bulantı azalır diye düşünürken üstüne bir de kusma eklenince tedirgin oldum 😔
Minikkurbagam Ayca6868 yok canım hiç bulantı için ilaç kullanmadım. En son gittiğimde (1 ay olacak) doktor bulantılar için normal olduğunu söyledi birşey vermedi tabi o zamanlar sadece bulantıydı
Murataras01 Minikkurbagam en fazla 4. Ayına kadar çekersin sonra herşey düzeliyor bulantı falan kalmıyor canım
Ftmkrdgn Minikkurbagam biraz azaldi canim prilam diye bir ilac kullaniyorum onun sayesinde azicikta olsa rahatim
defnemila Minikkurbagam ben 32. Haftadayım ne azamla oldu ne durulma :) Ama arkadaşımla aramda 2 hafta var bir kez bile ne bulantı yaşadı ne kusma, tamamen bünyesel.
Minikkurbagam defnemila biz çok hassasız demek ki 🙈🙈 yaaa 32 ye kadar kesilmeden devam etmesini hayal edemiyorum kendimde 😔 Allah yardımcımız olsun canım 🌺