Esenburhan123 canım benim adet başlangıcım 22 şubat 27 şubat ta bitti. 13 martta ovulasyon gördüm evde testte. Evde kendim ovulasyon testi yapıyordum yumurtlamayı görünce doktora gittim oda onay verdi yumurtlamam olduğunu klomen hiç kullanmadım. Doktor çatlamayan yumurtan var kist olmuş dedi o yüzden iğne verdi bana bu ay. Sonra ayrıca ben bu ay macun kullandım esimle beraber keçiboynuzu özü içtik sabahları ac karna zeytinyağlı incir de tükettim. Neden bunları bukadar yoğun yaptın dersen benim çikolata kistim var zorlaşıyor bende şifa niyetine yaptım inşallah vesile olur ❤