Emfa06 37+1 gunluguz ara ara yalancı sancıları yaşıyorum ama bu ara fazlasıyla alttan bıçak saplaniyormus gibi agrım oluyor. Acaba diyorum usutuyorum ondan mi. Yada şancı belirtileri mi . Ilk gebeliğin hic bilemiyorum .
arslanmerve57 Emfa06 bende 37 haftalığım canım dün gece sırtımdan belime doğru sancı girdi yayıldı sonra kasıklarıma vurdu hemen de geçmedi kıvrandım durdum aha doğuruyorum dedim 🙈 yarın doktorumdan randevu aldım bakalım ne diyecek
Zehramomm Emfa06 arada bendede oluyor öyle ve 2 gündür refl ağrısı gibi ağrım var sizde var mı böyle bişey
ozlem_sngl Emfa06 bende ayniyim 37 1 ve doktorum bugün bebegimin kanala inmeye başladığı rahmin kendini doğuma hazırladığı için olduğunu söyledi ağrılarımın bide doğum sancisi düzenli gelir her ağrı doğum sancısı değil
ozlem_sngl arslanmerve57 bende ayniyim cnm bugün gittim meğerse bebek kanala iniyomus yavaş yavaş o yüzden oluyomuş o agrilar
Emfa06 Zehramomm var var o oluyor zaten adet sancısı gibi . Ama alt bölgemde bıçak saplaniyor gibi aklım çıkıyor . Ani tepkim oluyor 😊
Eren-Gokce Bende 37+5 bende de oluyor 2.doğumum olacak. Artık vücut doğuma hazırlanıyor her an olabilir bebişlerimiz😊