Merhabalar. Malum mağazalar kapandı bebeğimin ihtiyaçlarını netten almak istiyorum yavaş yavaş ama ne almak istesem hep üretim yerleri çin. Siz üretim yerlerine bakıyormusunuz alıyormusunuz acaba. Şuan giris cıkıslar yasak oldgu için çinden yeni ürünlerin gelme şansı varmıdır. Ocak ayından beri salgın var orda malum. Kafam cok karısık cogu marka üretim yeri çin. Gerci salgın olmayan ülke yok nerdeyse de. 😕