Merhaba taze anneler 😊 bi konuda size danışmak bi yandan icimi rahatlatmak istiyorumm lütfeen yardımcı olun basina böyle bişey gelen var mı acaba. Şimdi konuyu uzatmadan geleyim adetim 1 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı sırasıyla yazayım
26.03.2017 de BETA HCG 75ti
28.03.2017 de BETA HCG 142
30.03.2017 BETA HCG 158 ti doktor düşük tehlikesi dedi dinlendim progesteron ve pruloton iğne verdi
02.04.2018 BETA HCG 320 oldu doktorum iyi biseyde demiyor kötü biseyde demiyor istediğim değer bu değil diyor . Ne yapacağımı bilmiyorum.. çarşamba yine gel diyor ama gitmek istemiyorum çünkü catlatma iğnesiyle hamile kaldim ben 10 martta büyük ihtimalle . Cok cok yeni 24 günlük psikolojik olarak yıpranmak istemiyorum.. Var mı değeri böyle yavaş yükselen ??