Demet1992 Merhabalar Ben 1 nisanda 32.hafta çalışamaz raporu alıcam ama bu olaylar tatiller yüzünden raporu öteleyebilirmiyim, yani 12 günlük tatil uzatılırsa yinede illa almak zorumdamıyım 32. Haftada, bilgisi olan varmı bilmiyorum ama ?
GuLayakcay Demet1992 32. Haftada raporunu almayip 33 34 alirsan sanirim gununmu ne yaniyormus bi arkadssim sormustu oyle demisler yani senin 32. Haftada izne cikman gerekiyor diye biliyorum yinede 170 ye ara bir sor 😊