Arkadaşlar merhaba,6.haftadayız .Kasık ağrılarım ve mide bulantım beni çok bitkinleştiriyor.Yürümeye bile dayanamıyorum ağrımdan.Canım hiçbirşey istemiyor.Doktorum herşey yolunda normal dedi şükürler olsun. ama bu kasık ağrıları mide bulantısı daha ne kadar sürecek 🥺siz neler yapıyorsunuz bunları yaşadığınızda