Merve_kucuk Ezgiozkan Valla pek anlayamıyorum onu ben😄 inşallah anlayan çıkar yardımcı olurlar sana :)
fosforlukalem Ezgiozkan doktorum istiyor. Aslında 21. hafta için söylemişti ama şu an karantinadan dolayı izinlu olduğum için doktor onayıyla 20. haftaya aldık. Virüsün daha fazla yayılmasından korktuğum için ileri almak istemedim. Doktorum da şimdi gel daha iyi olur dedi
Ezgiozkan fosforlukalem o zaman gidin tabii ya ben de korkuyorum açıkçası ama napalım görmemiz lazım yavrularımızı😍
[silindi] Ezgiozkan 20+1 de yaptırdım bende her şeyi de oluşmuştu ve çok güzel gözüküyordu yüzü bile çok netti 🥰
Ezgiozkan [silindi] yaa o zaman boşuna stres yaptım erken mi diye. Maşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤗
fosforlukalem Ezgiozkan özlemedim değil hani bi yanım gitmek istiyor 😍🙈 12. haftada gittik tee 17de çağırdı. Şimdi 20de görcez
Ezgiozkan Wonderanne erken olmasında sakınca yok yani içim rahatladı sizleri duyunca o zaman ben de bu hafta giderim
Wonderanne Ezgiozkan erken olması daha iyi hatta. bebişimde çok şükür sorun yok ama bende sorun çıktı ne kadar erken öğrenirsen o kadar dikkatli oluyorsun
Damlapilatin Ben tam 21. Haftakikken gittim ama ultrason da 22 haftalik gözüktü doktor dedi 1 hafta daha önden gidiyor büyük bebek dedi. Sordum bi riski var mı yada korkmalimiyim yok dedi sorun teşkil etcek bişi değil.