Ben gidiyorum, ilk gebeliğim ama gebelikten önce de gidiyordum kendisine. Ben çok memnunum. Çok rahat bir doktor, bazen bana da ilgisiz gibi geliyor ama sonra da çok ilgi alaka gerektiren ne durumum var ki diyorum. Siz daha iyi bilirsiniz tabi yine de🤗