Kbrayns Merhabalar kızlar 12+1 hamileyim. Yatıp kalkarken karnımda acıma oluyor göbeğime doğru. Hani spor yaparsında ertesi gün acır ya öyle bir acıma. Acaba çok mu ani hareket ediyorum ondan mıdır ya da başka bir şey olabilir mi korkuyorum 😔
Laloba Kbrayns kalkarken direk kalkma canım yana doğru dönerek kalk bebiş büyüdükçe daha da olur o ağrı ☺️
Kbrayns Seyma-Tek çok teşekkür ederim bu hafta kontrol için gitmem gerekiyor ama korkudan gidemiyorum da hastaneye.ister istemez insan bir şey mi oldu acaba diye korkuyor çok teşekkür ederim rahatladım şimdi☺️🥰
Kbrayns Laloba tamamdır çok teşekkür ederim ben direk kalkıyorum🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Unutuyorum bile bazen hamile olduğumu ani harekette yapıyorum 🤦🏼♀️ Bundan sonra daha da dikkat ederim sağolun 🥰
Kbrayns Gl1456 benim bir haftadır var diyebilirim ama kalkarken oluyor genelde hızlı yatıp kalkmaktandır belki de 🤷🏼♀️🤷🏼♀️