Sevdee001 amin tşk ederim.benim doktorum biraz abartı merionel iğne kullandık 6 tane felan yumurtam oluşmuştu .ne kadar çok yumurtan olursa şansın artıyor diye düşünmüştüm bende .bir yandan da kokmuştum tabi çoğul gebelik olucak diye .ama şuan tek kese var bakalım hayırlısı .belirti kasık ağrısı vardı karnım şişti arada göğsüm sızlıyordu .onun dışında pek hissetmedim hatta test yapana kadar tutmadı galiba dedim .umudum yoktu hiç .nasip işte çok şükür nasip oldu .darısıda size .