Ultrasonda hersey yolunda çıktı bebeğin sağlıklı dedi doktorum ama kan sonucum bu cuma cıkıcak kan sonucunda da genetiğe bakılıyormuş bir rahatsızlık var mıdır diye bebekte inşallah benim gibi sonuç bekleyen varsa herşey yolundadır ve güzel şeyler duyarız insallah dua eder misiniz 🤲🏻🤲🏻