Bundan bir kaç gün önce anneme hep derdim ki anne miraç kandili mübarek gecede gelirmiş bir de oğlum. “İnşallah ama hiç belirti yok” dedi annem. Ben miraç kandili 21.03.2020 tarihinde sabah erkenden uyandım kahvaltı hazırladım. Kuaföre korona sebebiyle gidemediğim icin Manikür pedikürümü kendim yaptım. Özbakımımı tamamladım.
Dus aldım abdest aldım. Bir yandan da anneme sacıma fön ceksem mi diyorum. Abdest sonrası kuran okudum Yasin, tebareke amme ve yaklaşık 7000 adet subhanallah çekebildim öncesi çektiğim var o gün öyle cektim 316 adet ya rahim / cellecelalü cektim kelime i tevhid derken bi uyku hali geldi 15 dk kestirdim.
Sonra kalktım squat yaptım pilates topu derken kakıp yemek yaptım. Buarada grupta sormuştum. Meryem ana otunu o gün babama aldırdım ama akşam gelirken getirecekti.
Tam ikinci yemek icin hazırlık yaparken bir anda sıcaklık hissettim.
Eser miktar su bekledim
üzerimi değiştirdim
tekrar geldi
saat 6
8 derken artık gitme vaktinin geldiğini anladık doktor kontrol etti dogum başlıyor 2 cm açılman var dedi suyun azalmış yatış verdi saat 21.00 sancılar var yürüyorum dogumhane sancı yalnızım korona var kimseyi almıyorlar
sancılarım geliyor ama saçma sapan 21 dk da bir sonra 1 dk sonra sonra 5 dk sonra sonra 13-7-2 derken saçma bir hal hep böyle devam etti o gece miraç günü bana bir melek gönderildi kesin ebe hanım duşa soktu yıkadı
giydirdi sıvazladı tesbih cekti kuran okudu basımda. Dayanamadı saat 2 de annem geldi yanıma sonra eşimi aramış herkes seferber
hepsi diyor ki normalde kararlı mısın çok kararlıyım ama yalvarıyorum bir agrı kesici yapın diye. Açıklık 3-4 derken 7 oldu yürütüyorlar beni eve hep yanımda Allah razı olsun.
Koridorda yürürken oturdum hep yürüdüm oturdum yürüdüm. Ikınma hissiyle kalkamadım dogumhanedeyim. 25 dk da 5. Avazda doğdu yavrum