Syma95 Haftamdayım korkarak kontrole gittim kızlar bugün 😃 eldiven ve maske takarak . Zaten hastane bostu çok az kişi vardı ve hastaneye girişte atesine bakıyorlar herkesin. Nerdeyse maskesiz eldiven siz insanda yoktu. Korktuğum kadar olmadı yanii . Çıkışta eldivine ve maskeyi attım çıktım 😊
Benimguzelkiziim Bnm özelde ama korkuyorum 34üm fakat sezeryan için konuşmm lazım çünkü panik atağım var çok fazla.. bide şeker var bebeği merak ediyorum nat de on gün önce yavaş çıktı hareketi taksiyle gitcz fakat eşim istemio acaba 36 damı görüşsem😌