MihmininAnnesi Kızlar 5+1 günlük hamileyim. Sürekli kaşıntım oluyordu daha önceden de bu durumu yaşadım hafif kaşıntı olunca kaşıdım kanattim açıkçası pamuk koydum rahat ediyim diye ama sizin önerebileceğiniz bişey var mi
BuketBilgin MihmininAnnesi sürekli kuru tutman gerekiyor canım çünkü nemli bölgede daha çok oluyormuş en iyisi doktora başvurmak benim kuzenimde yaşadı doktor temizledi sonra çok rahat etti
sercen MihmininAnnesi cnm iç çamaşırını sıcak derecede yika sonra yuksek derece utuyle utule cokk iyi geliyo kendini kuru tut ve kasinti olunca ilik hafif sicaklik olsun yika ve gece ic camasir giyme rahat edeceksin
Gnlrst Bence doktora git sağlik ocagına krem verıyorlar yoksa hep yara olur bendede olmuştu sık sık iç çamaşirini kuru tut o kremı kullanınca geçiyor hemen hamilelere tek krem veriyorlar zaten
Handeeee Bendede aynı sorun oldu şuan, krem verdi kullanıyorum fakat sadece anlık rahatlama oluyor henüz bi gelişme olmadı🙁
MihmininAnnesi Handeeee bende çok ergenlik cağlarında kullandım eskiden mevsimseldi bir sene yazın bir sene kışın olurdu ama şimdi sürekli oluyor çok rahatsız edici bir durum
Gnlrst Kremin ismi travazol hamileler kullanabiliyor bıraz kaşiniyor ama baya iyi geliyor iki üç güne geçiyor baya iyi krem