Kızlar kontrolden geliyorum şimdi. 32+3 Çift yumurta ikizlerine hamileyim. 28. Haftada sancılarım başlamıştı ve ilaclarla durdurarak bugüne kadar geldik çok şükür. 28. Haftada ciğer geliştirici yapılmıştı bu hafta da tekrar yapılacaktı ama virüsten dolayı kortizonu bakanlık yasaklamış. Iğne yapamadılar. 34ten sonra da 35 36 gibi virüs çok ilerlemeden bebekleri almayı düşünüyor. Bebeklere kilo aldıran besinler var evet ama akciğer gelişimi için bi şeyler yapan deneyimli anneler var mı?