Merhabalar 39+3 de normal doğumla küçük kuşuma kavuştum, hikayemi de paylaşmak istedim, ağrı eşiğimin düşük olduğunu, bu yüzden normal doğumun bana hissettirdiğini tüm gerçekliğiyle yazacağımı, yazının da biraz uzun olacağını şimdiden belirteyim😬
Öncelikle benzer durumda olanlara umut olması için hamilelik sürecinden bahsedicem, 12. Haftada bebeğimin ense kalınlığı 3,4 ölçülmüştü çok şükür sapasağlam doğdu kızım🙏🏻🤗🤗
Yine bebeğim 2 hafta falan önde gidiyordu, 50 mg şeker yüklemesinde 153 çıkmıştı, doktor 100 mg testi tekrarlamaya gerek görmedi, şeker ölçüm cihazı ile takip ettim, şeker nedeniyle ve iri bebek olmaması için diyetisyen kontrolünde süreci götürdüm, 62,5 ile hamile kalmıştım 72 kilo İle doğuma girdim, son haftalara doğru dengelendi bebeğin uyumu, 38. haftada 3.450 iken, 39+2 de doktorun 3.890 demesiyle şok olsam da kuşum 3.660 doğdu, boylu olduğu için kilo yanılması olmuş.
Gelgelelim doğuma 😁 39+2 17 Mart salı gününe kadar herhangi bir doğum belirtisi olmamıştı, o gün muayenede doktor bir parmak açıklığım olduğunu az da olsa nts de sancı çıktığını söyledi, ancak bebeğin kilosu nerdeyse 3. 900 olmuş en fazla cumayı bekleriz sancın gelmezse suni ile deneriz dedi, çatım müsaitmiş bu arada, o akşam bence muayenenin de tetiklemesiyle nişanım geldi, sabaha karşı da sancılar hafiften başladı ve nişan gelmeye devam ediyordu, öğlene doğru kontrole gittik açılma 2 cm, sancılar vardı, evde beklemek istediğimi söyleyerek çıktık, akşam 6 ya kadar evdeydik sancım 5, 7, 4 dk bir geliyordu adet ağrısı gibi, hastaneye geçtiğimizde açılmam sadece 3 cm ve sancılar iyice hissettirmeye başlamıştı, lavman yapıldı, nts ye bağlandım, nts de sancı çekmek gerçekten zormuş, hiç istememe ve kendi sancım olmasına rağmen bana en düşük dozda suni sancı da verdiler, doğumun ilerlemesinin bir anda durmaması içinmiş🤷🏻♀️suni sancıdan sonra zaten artık film koptu bende😬 sancı gerçekten ciddi bir olaymış, açılma 6 cm olunca epidural istedim direkt, orda da talihsizlik bana olmadı, kemiklerim çok yakınmış, 5 6 kez denenmesine rağmen doktor doğru yeri bulamadı🤷🏻♀️ sancılar artık 1 dk düştü ve 40 sn falan sürüyordu bu şekilde saat i 10.30 yaptık, sonra ıkınma hissi geliyor gerçekten, doğumhaneye geçtik, doğum hızlı gerçekleşti, 2 3 ıkınma ile minnoş kızım doğdu çok şükür, müthiş bir duygu🥰 kordonu çok kısaymış, doktor bu kordonla iyi inmiş dedi, kesi oldu kesilirken değil ama dikilirken biraz hissediliyor, dayanılmayacak gibi değil tabi o kadar sancıdan sonra😬 5 dikişim varmış, ertesi gün taburcu olduk, bugün 5. Gün ve halen dikişlerim ve totiş kısmım acıyor ve ağrıyor ıkınma nedeniyle, üstüne oturulmuyor😕 size tavsiyem sancıya hazırlıklı olun, o an çok zor geliyor ama geçiyor ben şiddetli sancıyı toplamda 4 saat falan çekmiş oldum, o süreçte sezeryan istiyorum desemde bir şekilde beni oyalayıp çatala çıkarmayı başardılar 😅 şimdi hepsi geride kaldı, bebişin uykusu, gazı, emmesi vb. daha mi zor diye bile düşünmeye başladım, Allah herkese hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin, evlat isteyenlerin de kucağını boş bırakmasın🙏🏻🙏🏻🙏🏻