Gamzeahmet27 Merhaba ilk hamileliğim ve 12 gündür kanamam oluyor doktora gidiyorum kese görünmüyor yarın yine ultrason bakacak görünmezse dış gebelik olabilir dedi doktor sizin de başınıza geldimi böyle bişey dış gebelik belirtisi nedir yaşayan var mı